luni, 28 mai 2012

"In aceste conditii ne indepartam tot mai mult de acea dispozitie interioara care ne-ar mai putea indrepta spre celalalt, pe care dragostea insasi ar putea-o gestiona prin functia ei coordonatoare, intorcandu-ne si preocupandu-ne intr-un mod tot mai egoist si mai obsesiv cu noi insine. Rezultatul e ca ajungem sa constatam ca nu mai contam deloc pentru ceilalti, fapt care ne conduce la indiferenta si la violenta, intrucat nimeni nu poate suporta prea mult aceasta experienta a letargiei la care te impinge sentimentul ca nu mai insemni ceva pentru ceilalti."
crestinortodox.ro

2 comentarii:

  1. ce s-a întâmplat cu tine de nu mai eşti pe blog?...sper că nimic din ce-i rău nu umbreşte calea vieţii tale!..noi te aşteptăm cu dor să ne mai dăruieşti un zâmbet cald din sufletul tău curat..sper să revii cu veşti..
    îţi doresc mult noroc şi împlinirea tuturor dorinţelor tale..
    te îmbrăţişez cu tot sufletul meu,
    ryanna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!!!Draga mea draga, iti multumesc pentru ca ai ramas alauri de mine.
    Nu mi s-a intamplat nimic rau, pur si simplu sunt lenesa...Am fost foarte ocupata, si cine stie- poate ca ideea acestui blog ma deprima putin, l-am facut poate putin cam trist. Insa uite, o sa ma intorc...Pentru cei putini care m-au citit.
    De fapt, motivul adevarat pt care nu am mai poposit aici e faptul ca am scris o noua "carte", un roman pe care sunt in curs sa il termin si pe care vreau sa il public acum. Asa ca..tineti-mi pumnii!!

    Te imbratisez si eu din tot sufletul si spor la tot ce faci, o toamna minunata!

    RăspundețiȘtergere