sâmbătă, 3 martie 2012

Roman chic

M-as duce si eu la un psiholog, sa-mi explice what's wrong with me.
Daca ati citit vreodata carti de Sophie Kinsella sau Federica Bosco (am aflat de curand ca se numesc romane "chic"), ma veti recunoaste foarte usor: parca au fost scrise si inspirate pentru si din persoana mea! Personajul principal, o tanara nu chiar foarte tanara, zapacita, romantica, aiurita, care are parte de tot felul de aventuri si incurcaturi....THAT IS JUST ME!

Si mai ales, punctul principal:care-si cauta Printul de Azur. Sau Printul Albastru. (pe cal alb parca e demodat).

Ingredientele principale:
- o doza buna de zapaceala;
- una si mai buna de umor;
-that touch of fashion
-mai trebuia sa mai spun? pasiunea pt shopping(nu obsesie, doar pasiune)
-gustul pentru replica
-imaginatie si ..aventuri incredibile, spumoase, incat la un mom-dat cititorul e tentat sa exclame cu voce tare pe un ton aproape iritat de incredibilul situatiei din carte:come on!! sau :give me a break!!- desi va urmari pana la final aventura
-ceva nuante (totusi)din Simone de Beauvoir si Mircea Cartarescu

Cred ca ar mai fi cate ceva...cand imi voi aminti, le voi adauga.

Sunt atat de tentata de a-mi trai viata ca un film, incat uneori uit de asta si ma confund cu totul cu filmul din imaginatia mea...si -very strange- niciodata pt mine viata nu e ca un film; ci mult mai boring.
Asa ca, in lipsa putintei de a face un film, poate o sa fac o carte..
Ce se va numi...something like "17"  sau "Secretele Julietei" (cum mi-ar fi placut sa fie titlul acestui blog).
Cu accente de snobism umoristic stil "champagne & caviar" si pagini de profunzime si sinceritate absoluta cu mine insami in primul rand... Si mai ales  cu povestire de experiente care pot schimba o viata, care pot ajuta si incuraja pe toata lumea sa mearga mai departe, sa nu ia viata extrem de in serios si sa incerce sa se bucure cat mai mult de frumusetile pe care ea le poate oferi.
Maximum 250 de pagini...
Uff hard work!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu