marți, 12 iulie 2011

Poem imaginar in aerul cu castani infloriti

Spune-mi ca m-ai iubit.
Spune-mi ca in sufletul meu coborandu-te, ai gasit tot ce-ai asteptat si inca mult mai mult.
Spune-mi ca ai gasit totul. Ca ai sperat, ai suferit, ai ras si   te-ai temut. Ca ai plans si ai ingenuncheat, si ai inteles.
Spune-mi ca in sufletul meu ai coborat ca intr-o corabie pe fundul marii. Acea mare despre care nu se vorbeste niciodata.
Spune-mi ca n-a fost doar fantezie, doar vis neintrupat  si inchis cu dop intr-o sticla cu povesti marine.

Daca trupul meu ar fi o sticla cu ravas aruncata in valuri, as sparge-o de stanci si m-as opri sa citesc  sa visez infinitele povesti pe care inauntru le-ai scris despre mine, pe hartia mucegaita si sarata. 
Toate acele lucruri despre care  nu se vorbeste niciodata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu