luni, 13 februarie 2012

ACTA pe intelesul tuturor

Iata unde puteti gasi un video clar si pe scurt : http://www.andimoisescu.ro/

Eu am semnat si petitia impotriva ACTA. Parca mi-ar placea sa ramana Internetul nostru asa cum e acum...Nu stiu cum ne-ar afecta pe noi bloggerii, presupun ca nu am mai putea lua nicio melodie, poza sau text , sau orice care sa nu fie productie proprie.
Eu una insa ma tem ca acest control ACTA va fi mult mai dur, in sensul ca NU NE VOM MAI PUTEA EXPRIMA NICIO OPINIE care sa contravina puterii/politicienilor/ starii natiei noastre. Un fel de comunism adica, daca nu ma insel...

Pupici si seara buna.

2 comentarii:

  1. nu am citit dar mă îndoiesc că se va interzice postarea de melodii poze sau text,deoarece prin asta îşi fac şi autorii reclama mai mare..îţi dai seama că cu cât hora e mai mare cu atât mai bine,cum spune o vorbă..dar bănuiesc că la fel ca şi acum trebuie specificată sursa de unde te inspiri..clipurile totuşi nu mai au nevoie de cuvinte că oricum nu o să postăm o melodie de-a Angelei Similia cu poza noastră:)
    posibil e valabil ptr.persoanele publice să aibă un control asupra lor,sau a mass media care se pare că va intra cu totul pe internet..
    nu vizează ei mărunţi de alde noi:)

    RăspundețiȘtergere
  2. sper sa nu se voteze...am inteles ca nu se va vota, slava domnului.blogurile noastre sa fie in siguranta...pup mult!

    RăspundețiȘtergere