duminică, 26 februarie 2012

Fiindca atat am

Prea aripa de fluture, prea aripa sunt,
Ce te faci suflete, cu atata tremur prin tine, cine te are-n grija  pe drumurile astea inghetate batute de viscole? Si cui ii va face bine aripa ta , suflete, pe cine va incalzi?

Uneori parca prea sensibila m-ai facut , Tu,
Si mi-ar fi tare fricade lume, sa mai am curajul sa mai scot capul de sub aripa,
Daca n-as fi invatat de curand ca Tu ai pus un rost in toate, daca nu as sti ca pentru tine conteaza orice aripa tremuratoare de fluture si ca orice gaza cat de mica sta in tara ta spre slava si bucuria si zambetul si caldura Mariei Tale.

Drag, drag, drag, tare mi-e drag de tine uneori, si-ti sunt asa de recunoscatoare, tare tare.
Si acuma stiu: iti las amintire o aripa de fluture.Atata am, sa-ti tina cald.Pune-o bine la presat in album.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu