luni, 6 februarie 2012

Recomandare film:One Day

Romantic, romantic, romantic. Aceasta ar fi descrierea. Dragostea invinge totul, chiar si moartea. Iar sufletele menite sa fie impreuna se cauta pana se gasesc, si in fond nu se  despart niciodata.
Poate suna a cliseu...ma intreb daca oare si in viata se intampla astfel.
De fapt mereu ma intreb, dupa ce vad un astfel de film, daca e o lectie despre viata si mai trebuie doar sa am rabdare, sau daca mult-tanjita gasire a jumatatii e doar un vis al umanitatii , dezamagita de propriul drum si destin aici pe pamant. Al unei umanitati care si-a ratat drumul spre ceva mai inalt, careia ii mai ramane doar visul de a intalni pe cineva...acel cineva care ii va aduce implinirea mult-visata...Oare nu cumva de fapt nu cautam o fiinta ca si noi, ci cautam o fiinta superioara, care sa ne ajute, sa ne invete si sa ne indrume spre evolutie?mult de zis...

2 comentarii:

  1. l-am vazut si eu recent.
    ... multe semne de intrebare.. mult prea multe :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi s-a parut dragut...mi-a placut,cum se cautau ei mereu si niciodata nu aveau curajul sa-si marturiseasca dragostea, si cand pana la urma s-a intamplat, s-a sfarsit cum s-a sfarsit...insa era true love. :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere