luni, 24 iunie 2013

Prima incercare literara- Amintiri de calatorie

De fapt, este prima carte in care "apar" si eu un pic, cu o povestioara nastrusnica despre o calatorie aventuroasa la Paris...care de fapt e pe trei sferturi adevarata.  Cat de romantica e capitala Frantei, veti descoperi numai citind aici, hihi!

http://www.festinalenteedizioni.it/il-catalogo/item/17-ricordi-di-viaggio


Chiar daca are doar cateva pagini, ma face sa ma umflu in pene de orgoliu ca in sfarsit am publicat si eu ceva...haha

V-as da sa o cititi, dar deocamdata e in italiana.

Cine stie, poate un roman intreg in romaneste va voi putea da...soon...Astept si eu cu nerabdare sa mi se publice aventurile unei nastrusnice Roxi Martinez care intr-un fel e alter-ego-ul meu (unul din ele).  Mor de nerabdare sa o prezint, pe ea si aventurile ei, lumii intregi!

V-am pupat cu drag.
J.

2 comentarii:

  1. felicitări,ai pentru ce a "te umfla în pene"!..e mare lucru să fii deja publicată..asta prevede multe apariţii de-a lungul vieţii..ai tot timpul din lume pentru aşa ceva:)..abia aştept să am ceva timp mai mult la dispoziţie să te citesc cu atenţie..voi reveni cu comentarii în ziua în care voi intra pe link..
    pup şi îmbrăţişez!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu tu, cartea asta e in italiana, nu e pt publicul din Romania...In curand planuiesc si un roman pe care sa-l pun ca ebook si in lb romana.Daca vrei sa ti-l trimit deja, am nevoie de o adresa e-mail la care sa ti-l trimit. Te pup cu drag, spor la tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere