marți, 18 iunie 2013

Raza mea de soare

Nu ma mai opresc din ascultat melodia asta atat de simpla, compusa de dragul de dragul de Laurentiu Duta...Voua va place?
Dac-ar fi sa plec, ai veni si tu
Dac-as pierde tot, m-ai urma sau nu
Vreau sa ma trezesc cu tine-n fiecare zi,
Ca sa-ti spun ca tu esti, doar tu esti
Raza mea de soare, soare
 

Un comentariu:

  1. să ştii că te-am citit Julieta,dar nu am avut timp şi nici starea necesară să-ţi las un comentariu..nici acum nu-s prea inspirată,dar vreau să-ţi mulţumesc că mă aminteşti printre gândurile tale şi prin articolele pe care le scrii..îmi pare rău să văd că o aşa fată frumoasă şi talentată este de fapt o insulară..sigur nici eu nu-s departe,,deşi sunt înconjurată de oameni,deşi am comunicare,mă simt f.f. singură..care să fie situaţia,nu ştiu..eu te las acum că-s foarte obosită şi cum voi avea o clipă mai relaş,voi trece pe la tine şi voi mai comenta..
    îşi doresc multă fericire şi linişte sufletească
    te îmbrăţişez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere