luni, 10 ianuarie 2011

Insula de foc





Pana la urma, am inteles: nu scriu pentru altii. Scriu pentru mine. Poate ca in fond am ceva de spus, cat de mic. Trebuie sa invat sa accept niste adevaruri, niste lucruri. Trebuie sa mi le clarific cumva. O fi si scrisul o terapie.Il ador, il iubesc, scrisul e una dintre formele cele mai pure si imateriale de a exprima ce ai pe dinauntru.

Si am mai inteles ceva: scriu fiindca vreau sa creez ceva imaterial, cald, fierbinte. Vreau sa fie o insula facuta nu din roci, vreau sa fie din focul sufletului meu. Atat cat este. Si s-ar putea sa mai vreau ceva, ceva mai mult. Poate ca vreau arta. Poate ca vreau frumusete. Culori, sunete si muzica. Si bucurie, multa bucurie, dupa suferinta. Si adevar. Si sinceritate. Si puritate. Daca ar fi o insula asa, ne-am duce acolo toti. Dar sa nu uitam ca insula e chiar inauntrul nostru. Si cine stie-poate o putem transforma in planeta, stea, univers...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu