luni, 7 martie 2011

Bucuresteni azi 2



 Bucurestenii. Un aspect extrem de important, pe care oricat as scrie, nu-l pot neglija.  Nevoia si cautarea iubirii. Si naivitatea.
Bucurestenii (majoritatea) sunt in cuplu. Rareori sunt singuri. La noi inca exista relatii solide, la noi tinerii  inca se iubesc frumos. Ceea ce e minunat. Chiar daca relatiile dureaza ani de zile si se sfarsesc intr-o casatorie, daca totul merge bine...(in Occident casatoria nu mai e la moda).

Nu stiu daca e ceva demn de consemnat, dar la noi oamenii detesta  sa fie singuri (dpdv sentimental).
Eu m-am obisnuit singura...imi place sa am prieteni.Sa privesc viata cu un ochi jumate umoristic jumate amarui,  cu o oarecare resemnare. Poate de aici mirarea mea, cand vad oamenii atat de preocupati sa aiba un tovaras. Singur e chiar asa de rau?
(poate e ciudata aceasta postare, pentru o Julieta...:.)



Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu