joi, 3 martie 2011

Viata aceasta vs. viata viitoare




Uneori am o tentatie enorma....ca numai viata asta conteaza, ca dincolo nu e nimic, si ca trebuie sa traiesc aici, acum, sa duc toate luptele posibile si sa calc peste tot numai sa-mi fie bine aici. Imi doresc cu atata disperare sa nu-mi mai fie frig sau foame sau oboseala sau sa suport rautati si umilinte...sa fiu asemeni unei zeite, invincibila si intangibila...sa pot doar sa ma bucur, sa ma bucur, sa fiu in sfarsit, linistita. Sa am bani ca sa ma pot bucura de tot.Sa nu am nicio remuscare, nicio teama, stiind ca la un moment dat se termina tot, si nu va mai fi nimic. Sa traiesc clipe de nebunie, de abandon, sa-mi permit sa fiu rea, sa fiu cruda, sa fiu oricum, fara autocenzura, fara ca undeva mintea sa-mi spuna ca nu fac lucrul care trebuie...
Sa traiesc fara autocenzura, ce libertate. Ce relaxant ar fi. Sa stiu ca nu mai trebuie sa-mi controlez fiecare gest, fapta, cuvant sau gand. In  continuul efort si in perpetua lupta de a fi buna, de a face ceea ce trebuie. Sa ma lupt pentru bunurile din viata aceasta fara sa  ma gandesc la alta viata, la nimic.

Insa dupa cateva clipe de scris frenetic, imi dau seama ca ...daca nu ar exista o viata viitoare cu mult mai bogata sau cel putin...o viata viitoare, atunci....totul ar fi lipsit de sens. Daca  nu ar exista ceva dupa moarte, totul ar fi prea ingrozitor si prea zadarnic. Si daca nu as mai vorbi cu Dumnezeu, nu as mai avea un prieten minunat, singurul care e cu mine in fiecare clipa si care ma ajuta neconditionat, imi ofera toate raspunsurile si tot ceea ce am nevoie. Stiu ca la El trebuie sa ajungem,....ca poate dupa moarte El ne ofera tot ceea ce avem nevoie. Cred in bogatia generozitatii si in preaplinul iubirii Sale, pe care a dorit sa ni-l ofere creandu-ne. Nu stiu daca numai pe noi..presupun ca nu si ca mai sunt foarte multe fiinte in univers asemeni noua. Cred in bogatia uiversului, a sensurilor vietii , si chiar in mai multe vieti. Si mai cred in faptul ca iubirea trebuie sa fie forta general-umana din care suntem toti facuti.

Iar daca dupa moarte nu va mai fi nimic...mai bine sa imi asum acest risc.Viata oricum trece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu