joi, 24 februarie 2011

Lucruri de facut intr-o viata



 Aproape zilnic (saptamanal cu siguranta) am tendinta sa imi fac o lista cu cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le fac in zilele respective. Ce trebuie sa cumpar, cati bani trebuie sa cheltuiesc. Simt nevoia sa ma incadrez, mai mult sau mai putin, intr-un fel de schema, intr-un program, in ceva organizat.
    De cateva zile, ma gandesc....daca nu ar trebui sa fac ceva similar si cu viata mea. Vad cum trec anii  si sunt inca multe lucruri pe care le-am inceput, dar de care nu am reusit cu adevarat sa ma tin....sunt lucruri care din fericire nu ma mai bantuie astazi, dar sunt si multe la care mai am de lucru.... Asa ca m-am gandit ca fiecaruia dintre noi i-ar fi folositor sa-si faca o lista, cu lucrurile pe care trebuie sa le realizeze, eventual cu deadline-uri.
   Iata ce cred ca e important  in viata:
   - sa poti trai cu tine insuti; daca se poate, sa te descoperi pe tine insuti;
   - sa descoperi si sa intelegi care este sensul acestei vieti si pentru ce ai fost chemat pe pamant, care iti este misiunea;
   - sa nu iti mai fie teama de nimic;
   - sa iti construiesti o familie; asta este poate lucrul cel mai important;

   -sa construiesti o casa
   - sa ai cativa prieteni de nadejde;

   - sa realizezi toate visele ascunse si nebunesti; (poate nu chiar cele mai nebunesti);
   - sa iti formezi o cultura si in general, sa citesti cat mai mult din tot ceea ce te atrage;
   - sa ajuti pe cei din jur cat mai mult posibil, sa inveti sa (te) daruiesti;

   - (least but not last) sa Il descoperi pe Dumnezeu. Si sa nu va mai despartiti niciodata.
etc.....

  Hope this was useful to you too!  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu