joi, 24 februarie 2011

Relatia voastra se duce pe apa sambetei?.....


Ca o buna Julieta, ma gandesc la toate...Vreau doar sa le dau un tip, putinilor mei cititori (in caz ca  exista:)) 
   Daca simtiti ca relatia voastra nu mai merge (si aici se pot include orice fel de relatii, love, friends, boss, parents....), si voi chiar vreti sa mearga, atunci ramane doar un lucru de facut: puneti-va de acord cu persoana respectiva si stabiliti o strategie comuna. Eu asa am facut: am convenit ca pt o saptamana sa ne tratam frumos, sa nu aducem in discutie anumite subiecte (am memorat fiecare lista celuilalt), sa incercam sa nu ne jignim sau criticam unul pe celalt, sau in fine, orice ar putea sa ne strice armonia din comunicare. Si de fiecare data cand unul observa ceva ce nu-i place la  celalalt, sa ii spuna deschis.
  O saptamana am aplicat "armistitiul" si...guess what, a mers. Destul de bine.  Pur si simplu a fost ca un post de la rautati- nu tu invinuiri, critici, in fine tot  ceea ce poate otravi si bloca o comunicare.
  Aici, fiecare isi poate personaliza cum vrea reteta. Atentie insa, parerea mea: nu va straduiti prea mult, nu va fortati, si nu mintiti. Nu va falsificati comportamentul, incercati sa fiti cat mai simpli si naturali. Good luck!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu