vineri, 22 aprilie 2011

...si am mai facut un legamant cu mine azi: va veni in curand o vreme din viata mea, incat n-o sa mai fac nimic altceva decat sa iubesc. iubirea-mi va fi haina, casa, hrana si asternut. e atata sete de iubire, incat nici daca as iubi si m-as iubi 24/24, tot nu cred ca m-as satura....

da, curanda va fi ziua aceea, cand nu voi mai face nimic, decat sa iubesc..
dar nu mai pot, nu mai pot sa mai astept, si parca in loc sa fie primavara, e vesnic toamna, si imbracata sunt cu frunze.
sa-mi insir lacrimile pana la stele, ori sa mai astept...?
J.


4 comentarii:

  1. Vreo legatura intre Prometeu(ana) si dear prometeu`l tau e ?:)) Oricum zic si eu asa ...habar n-am nici din ce judet esti. ( am o tipa in blogroll care se semneaza Prometeu , so ... poate e vreo legatura dubioasa)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) nu e nicio legatura dubioasa:)
    da, intr-adevar, prometeu e ana, imi place ff mult blogul ei si cum scrie, cred ca e talentata.
    multumesc mult pt tot...sa aveti sarbatori minunate, sa va aduca iepurasul numai bucurii cu si fara ciocolata!! va pup

    RăspundețiȘtergere