joi, 7 aprilie 2011

Printesa norilor

Intr-o zi, am intalnit in gradina, un bob lucitor de fasole.
Curioasa, m-am aplecat sa vad ce e, si dintr-odata a inceput sa creasca. Si sa creasca.Si nu s-a mai oprit. Tulpina uriasa s-a inaltat, pana la cer, pana dincolo de cer. Si m-am urcat. Stiam ca era unica mea sansa.


Am ajuns la nori...erau pufosi , haiosi si moi..m-am jucat cu ei o perioada, am mers prin ei fara frica. totul in jur era prea interesant si maret si nou...Pana cand la un moment-dat, am dat peste un castel, multicolor. Un castel si el se pare, facut din..nori!


Am batut la poarta, - nimeni. Am intrat. Nu stiu nici eu de unde atata curaj pe mine.


Cand - in sala cea mare, se pare, am dat peste un....el. Era asa frumos....avea ochii albastri ai cerului si buze ca soarele in asfintit.Si par luminos tot ca soarele.
- Ce bine ca ai venit....te astept de asa mult timp. Ti-am urmarit, de sus, fiecare pas, de cand te-ai nascut. Mi-ai placut asa de mult...erai asa dragalasa, insa te jucai mereu pe pamant. Prea rar iti indreptai privirea si catre cer...asa ca, m-am hotarat sa-ti arunc un bob de aici de sus, stiam ca daca e lucitor iti va atrage atentia, si ca o sa te catari pana la mine...Mereu mi-a placut ca esti asa curajoasa si ai o inima puternica.  Am asteptat sa ai varsta potrivita pentru a-ti arata destinul.
-.....destinul???
M-a luat de mana cu blandete.
-Destinul tau.
Am iesit afara din castel, si m-a purtat prin lumea cea de sus.
-Eu, eu am un destin anume???
-Da, si o sa-l implinesti. Destinul tau e sa fii Printesa Norilor. Trebuie sa inveti totul despre ei, si apoi....apoi va trebui sa inveti sa ii raspandesti pe cer, peste fiecare loc, asa cum este scris in cartea Tainelor Cerului.  Fiecare colt de nor isi are legile si rostul lui....tu trebuie sa le inveti pe toate.Insa o vei face, curand...
-Si va trebui chiar eu sa fac toate astea? Nu ma ajuta nimeni?
-Ba da- eu voi fi vesnic aici langa tine, te voi invata si sprijini. Eu sunt Printul Norilor..
-Ah...atunci...iti voi fi mireasa. Am rosit.
- Da..tu esti sortita sa-mi fii mireasa.Si mi-a luat mana, cu blandete, in timp ce o caldura minunata imi crestea in trup si in suflet, un foc care ma facea usoara, din ce in ce mai usoara...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu