sâmbătă, 2 aprilie 2011

Dor de Bucuresti




robert: anul asta vor fi soricei multi in buc
roxana : da?
robert: cred ca sa vrea boc sa combata foamea
roxana : pacat ca nu sunt pisici
roxana : nus cat o sa mai rezist aici
roxana : sincer
robert: omuleatoooo
robert: mi-e dor de o plimbare cu tine....cand cautam mici in parc
roxana : offffff mie-mi spui
roxana: mi-e dor de mor
roxana: de tot
roxana: imi vine sa urlu
robert: mergem la targuri de vin fiert
roxana : offfffffffffffffffffffffffffffffffff
roxana : nu-mi spune ca plang
robert: bine, mergem doar la festival 34 unde are pian
roxana : dor de colinde, ceainarii, teatru...
roxana : cinema..
roxana : herastrau, cismigiu
roxana : doamne iubesc orasul ala
roxana : si oamenii din el
robert: sa te mai aud ca zici ceva rau de el
roxana : se vede ca sunt departe
roxana : da, sa-midai una dupa ceafa daca ma auzi
roxana : si zapada, o iubesc...
roxana : si gerul de acolo
roxana : si magazinele, unirii, casa poporului, magazinele de acolo
robert: looool
roxana: totul e asa superb
roxana : si cel mai mult- teatrul
roxana : concertele
roxana: e un oras minunat pt cine iubeste viata culturala
roxana: evenimentele
robert: nici controlorii nu te-au mai prins....e bineeee
roxana : si televiziunea e mai faina la noi
roxana : antena2 cel putin...
roxana: imi place
roxana: si stirile sunt mai faine
roxana: offfffff
roxana: ce ma fac??????
robert: la noi anunta crimele cu zambetul pe buze
roxana : numai joburile de pe acolo sunt stresante, si mersul cu metroul
roxana : cand e super aglomerat
roxana: gata, scriu o postare pe juli
robert: faci un nani...te sun  maine la 7 ca sa urli un pic de dor....apoi vedem
roxana : miaaaaaaaaaaaau
robert: metroul nostru nu e chiara sa de rau
robert: a zis si ilie nastase
roxana : daaaaaaaaa
roxana : clar
robert: si fara el....faceai 4 ore pana la unirii
roxana : nimic la noi in buc nu e chiar asa de rau
roxana: nici tiganii, nici cainii
roxana : nici preturile
roxana : offffff
robert: vor sa-i eutanasieze
robert: se lupta astia sa dea o lege
roxana : ee fie ce-o fi
roxana : si muzica e mai faina la noi, e tinereasca
roxana : mai proaspata
roxana : sunt indragostita de buc

roaba roxana, il iei pe bucuresti de sot...la bine si la ger?
roxana anton: daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

SUNT INDRAGOSTITA DE ACEST ORAS SI ACOLO O SA MA INTORC SI O SA STAU TOATA VIATA MEA.Am zis!
Julie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu