marți, 19 aprilie 2011

cat de greu e sa gasesti un prieten adevarat,....

Prieteniile platonice ma seaca, o parafrazez pe Prometeu.

...Ce poate fi mai simplu decat sa fiti pur si simplu, sinceri unul cu celalalt, sa have fun impreuna, sa va spuneti de toate, sa va impartasiti gandurile sentimentele si sa va ajutati la nevoie? ei bine, se pare ca toate astea sunt ingrozitor de greu de gasit, iar inima umana e asa, uneori parca, o mare prefacuta....nu-mi place sa am prieteni carora daca azi le convine, ok, daca maine nu atunci se fac ca ploua....Pentru mine cand am zis prieten, inseamna ca tin si dureaza forever daca se poate, dar asta e, oi fi eu ciudata si demodata.In general, se intampla ca daca nu ai o afinitate sufleteasca reala cu cineva, relatia se pierde....
Dar asta e, what can there be more to say? It's just how it is...Traim timpuri ciudate...

Mi-a ramas imprimat dictonul "hold a true friend with both hands"....
Si mi-ar placea, cumva, sa plec la "vanatoare de prieteni adevarati", poate ar trebui cumva instituita o campanie publica:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu