vineri, 8 aprilie 2011

draga blogule, nu e nimic. nu am nimic. uneori mi-e dor de lumea mea, atat.
stiu ca te-am creat  ca sa-mi fii tovaras  pe drumul asta un pic lung in care trebuie sa fiu singura.
toata ziua ma gandesc la tine, abia astept sa ma refugiez in coltisorul asta, sa ma joc cu imaginile, cu sunetele si...cuvintele.
draga blogule, mi-a trasnit prin minte sa te fac blog de povesti. simt ca mi-ar placea sa scriu niste povestioare...pe care sa le citesc apoi copiilor, la niste ore de ciocolata calda, cand afara e frig si ninge...
stii ca deja m-am apucat? am o groaza de idei, nu prea am insa timp, si trebuie sa ma organizez bine.
blogule, blogutule...bogule.
mi-esti drag, stii?  te kiss-kiss, impreuna cu toti cei ce mai pasesc pe aici.
sper sa-i poarte pasii numai printre minuni. o sa vezi:)

yours, Ju


PS: imi vine sa  te strang in brate si sa fug cu tine-n lume:) sa te inchid intr-un sipet si sa te deschid noaptea pe furis,  la lumina stelelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu