joi, 19 mai 2011

Masca si fluturele (episodul 17)

Prima zi la mare era zi de odihna si de plimbare. Selena nu prea avu chef de nimic, nici de socializat, desi venisera multi, vreo 30. Toti cursantii. El insa nu venise.Pretextase spectacol (sau poate nu, ce stiu eu? poate sta cu iubita la iarba verde in clipele astea, poate are si el o viata).
La amiaza, se duse iar pe plaja si intra pe blogul Visatorului. Se simtea straina, singura si voia parca sa stie ca mai e cineva acolo dincolo de ecran, care ii este cumva aproape.
“Ma aplec asupra dorurilor inimii mele. In oglinda marii – chip de sare.”
Tresari. De unde stie oare? Visatorule, ai inceput sa ma cunosti? Am inceput sa ne fim aproape? zambi ea. “chip de sare”…isi simtea obrajii si buzele sarate.Lua apa in pumni, si se uita la reflexia propriului chip.” chip..”
-Selena?
Se intoarse, lenesa: Mircea era la doi pasi in spatele ei.
-Ma gandeam ca tu esti, zambi el prieteneste.
Selena se inveseli imediat si-l intampina larg:
-Heeei, ce faci?
-Nu dorm la pranz, nu sunt obosit…si am zis sa profit de fiecare minut de mare. Te deranjez?
-Deloc, vino langa mine.
-Ok…se aseza langa ea. Vad ca esti visatoare…dar macar aici ar trebui sa lasi blackberry-ul…sa te bucuri de natura pur si simplu…A, sau trebuie sa vorbesti cu prietenul tau…
-Nu am prieten, ii zambi ea din nou.
-Nuuu????il vazu neincrezator .O fata asa draguta???iarta-ma ca iti spun….e pacat. Cred ca ai putea face un baiat foarte fericit, zise si paru sa roseasca. Era extrem de dragut cand avea acea expresie de timiditate copilaroasa.
O intimida putin.
-Aaa…tot ce e posibil. Fat-frumos trebuie sa apara, e pe drum, si cine stie….mai intai o sa-l supun la niste teste, zise ea cu un aer serios.
-Zaaaaau??si..cam ce fel de teste, se poate sti?
-Aaaa, pai, in primul rand, nu trebuie sa fie insurat, sau sa aiba prietena, zise ea si il privi graitor, insa Mircea nici nu clipi.
-Mai apoi…trebuie sa fie serios, cu intentii curate, si sa-mi demonstreze ca ma place cu adevarat, ca vrea sa ma cucereasca. In fine…rase ea. Nimicuri. Tu ce mai faci?
-Pai…sincer sa fiu…eu sunt…rase, intimidat; mi-ar placea sa incerc sa cuceresc o fata, insa nu stiu daca o sa reusesc…Nu putea s-o priveasca in ochi. Inima ei facu un salt:
-Sa cuce….bine, dar…nu esti…adica eu stiam ca esti…
-???
-NU esti casatorit? rosi ea. Oh, iarta-ma, eu..nu voiam sa ma bag in viata ta…
-AAaaaah…inteleg! Exclama el.Tu ma credeai inca insurat! Nu draga mea,, sunt divortat …din pacate, sau..poate pana la urma asa a fost sa fie, se intrista el, si privi in larg ingandurat.Nu eram compatibili…mereu certuri, reprosuri, eu traiesc in lumea in care stii, sunt mereu pe drum…ea nu intelege asta, e prea posesiva, si probabil e normal sa fie asa. Eu am fost cel care a pus capat, nu avea rost sa ne mai chinuim. Ma doare atat de tare pentru Alex, baietelul meu, sper sa inteleaga cand va fi mare…
-Imi pare asa de rau. Trebuie sa fi fost groaznic, size Selena si il mangaie pe umar. Parintii mei au divortat, asa ca stiu cum e, cat de grea e ruptura. Se banalizeaza asa de tare chestia asta, in zilele noastre toata lumea se casatoreste si divorteaza, mie insa mi se pare atat de dureros, mai ales cand sunt si copii la mijloc…. ai zis ca ai un baietel, nu?
-. Da, am un baietel de 5 ani, Alex, Comoara mea, sta insa cu mama sa. Il pot vedea oricand, totusi…e greu, stii…el inca nu-si prea da seama ce se intampla, suntem foarte legati si ne iubim mult, dar sa nu –l mai am in casa, sa nu-I mai aud glasul, sa nu mai facem de toate impreuna, in fine….hai sa vorbim despre altceva, vrei?spuse el, si se ridica in picioare.Macar acum stii sigur ca sunt un burlac tanar, frumos si cu bani…in cautare activa de fete!! Asa ca, mai bine ne-am bucura de mare, ce zici? propuse el. Hai sa ne plimbam putin, poate gasim ceva scoici!
-OK!! Aproba ea vesel desi putin intimidata si ii intinse o mana, pe care el o lua firesc si o trecu pe sub bratul lui. Se apucara veseli sa caute scoici, vorbira, rasera, povestira de parca se cunosteau de cand lumea. Selena se simtea relaxata si vesela alaturi de Mircea, usurata si incantata acum cand stia ca nu face nimic rau, si petrecu restul zilei mai mult in compania lui, pe plaja.Se comporta incredibil de natural si de simplu- nicio urma de aere de vedetism,era cel mai dragut si normal baiat pe care-l cunoscuse vreodata, asa ca ii era extrem de firesc sa se simta-n largul ei. Rasera si glumira si intrara in valuri, se jucara, se stropira pana obosira astfel incat pana la urma se prezentara in fata celorlalti leoarca din cap pana-n picioare, insa zambitori pana la urechi ca niste copii fericiti si pusi pe sotii.

2 comentarii:

  1. e divin ceea ce scrii..
    ai un talent deosebit:)!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, sunt flatata:) multumesc! ma bucur tare mult ca va place, voua celor cativa cititori.:)

    RăspundețiȘtergere