joi, 5 mai 2011

Teatru cu fluturi (episodul 11)


Mihai se apleca incet…si ridica foile cazute de pe jos. I le dadu, cu o sclipire amuzata in ochii negri ca taciunele. Selena se trase inapoi  imediat, inhata foile si se prefacu ca isi potriveste suvitele de par cazute pe frunte. Incepea sa se enerveze de-adevaratelea si jocul asta nu o amuza de fel.Voia sa termine mai repede si sa ajunga in patul ei comod si cald, intr-un somn bun si protector .
-Ok, draguta mea, redeveni Mihai serios. Hai sa repetam…de fapt, as vrea sa te aud cantand. Si as vrea sa incerci sa te plimbi in timpul cantecului, sa-mi arati…inchipuie-ti ca eu sunt Romeo, da? Iar tu-Lorelei….stau pe malul apei, pierdut, mi-am ratacit drumul spre casa…o am in minte numai pe Julieta, la ea vreau sa ajung, iar tu ma zaresti…te indragostesti de mine, sunt om sunt tanar, iti pot reda viata si bucuria de-a trai…sunt ultima ta speranta la fericire. Si atunci, te hotarasti sa-ti pui in actiune tot farmecul, sa ma cuceresti.Vraja ta sta in frumusete si in cantec…
Repetara o vreme. Pana cand Selena ceru o pauza.Era cu adevarat epuizata.
-Aaa..Mihai…iarta-ma, dar pur si simplu simt ca adorm; se pare ca nu am rezistenta ta, zise ea, si se aseza pe fotoliu, zambind si…cascand fara jena.
-Ok, draguto, zambi si el. Poate e de ajuns pentru o seara. Oricum, am impresia ca incepi sa-ti mai intri in rol. Se duse si reveni cu un pahar cu vin rosu. Poftim, poate te mai intremezi putin, si o sa dormi mai bine.Vinul rosu face bine la sanatate. Nu mai fi asa speriata..pot sa-ti pun o intrebare personala? Ii reaparu licarul ironic in privire in timp ce-I urmarea buzele care sorbeau vinul, si Selena se zbarli din nou.
-Hmmm poti sa o pui, insa eu nu stiu daca pot sa-ti raspund, mormai ea cu obida.
-Ok…voiam sa te intreb daca ai sedus vreodata vreun baiat.
-Pof…
-Stai stai, nu te ambala, o intrerupse el, sunt convins ca ai o multime de suspinatori la picioare, voiam sa zic….ai depus vreodata efortul…ti-ai dat vreodata silinta sa cuceresti pe cineva? Sau vin toti singuri ca ursuletii la borcanul cu miere, sedusi din prima de farmecul tau minunat si inocent? Zambetul ironic  ii juca mereu pe buze.
-Stii ceva, Mihai, nu e treaba ta, sincer, se ratoi Selena, in timp ce isi storcea mintea sa-si aminteasca pe cine sedusese ea vreodata.
-Oh da, total de acord! Mi-ar fi placut totusi sa stiu…ar face lucrurile mult mai usoare…pentru rol, ma refer, se grabi el sa adauge, cu aceeasi ironie care-l caracteriza.
Acum ce dumnezeu voia sa sugereze? Doar nu se dadea la ea!!!Nu,nu, ce gand caraghios, isi radea nitel de ea!!Las ca te pun eu la punct , mister!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu