sâmbătă, 21 mai 2011

Masca si fluturele (episodul 19)


Mihai ii privea fara pic de zambet in ochii intunecati ca marea.
-Buna Mircea, Selena. M-am eliberat de niste sarcini, si am zis sa dau o fuga…a insistat Emilian, sa va faca o surpriza…daca as fi stiut ca va distrati atat de bine, as fi venit mult mai devreme, adauga el si numai ea probabil ii simti tonul insinuant.
-Ce misto, exclama Mircea. Acum suntem echipa completa. Sa vezi ce ne distram, nu-I asa Sel? Apropo, ai vazut ce cucerire am facut, rase el facand cu ochiul spre Mihai, si o lua de brat. Cursantele astea…imi sucesc capul! Selena rase manzeste si nu indrazni sa-si ridice privirea spre ochii intunecati.
-Da, am observat, se auzi vocea lui joasa. Felicitari, Mircea. O cucerire remarcabila.
Din nou sarcasm? Tot nu indrazni sa se uite in ochii negri, simtea ca daca ar fi facut-o ar fi rupt-o la fuga, si el ar fi urmarit-o special ca sa o bata, in tot Costinestiul. Ii zise repede lui Mircea:
-Hai sa mergem…mi-e putin rau…iarta-ma, se balbai ea intrebandu-se daca I se auzeau cumva bataile inimii in piept.
-Cum nu, scumpa mea. Mihai, ma ierti...se pare ca trebuie sa ascult de vointa domnitei mele, rase el. Salutare, ne vedem mai tarziu, ok.
Selena il trase pe Mircea dupa ea fara un cuvant si se indrepta cat mai repede posibil spre partea opusa.
-Draguto, dar ce ai patit? Ti-e chiar asa rau? Vrei sa mergem undeva unde e liniste? Se ingrijora Mircea.
-Aaaa  ...da, te rog, hai sa ne plimbam putin pe plaja, mai departe, il ruga fara sa se mai intrebe ce vor spune ceilalti.
-Ok, haide, aproba Mircea. Dar ce e, ti s-a facut rau de la dansat?
-Cred..si de la bere, mi se invarte capul.
-Esti palida, intr-adevar. Iarta-ma, daca te-am fortat , zise el si o lua grijuliu de mijloc. Se indepartara de toti pana cand abia se mai auzea putin din muzica asurzitoare.
-Selena, sopti el, dac-ai sti cat esti de frumoasa…Marea si soarele iti dau o culoare aparte.Parca ai fi ireala, atat esti de frumoasa. In timp ce ea  simtea parca in spate ochii Lui cum o ard, Mircea Isi apropie fata de a ei si ii depuse o sarutare tandra pe obraz. 

2 comentarii:

  1. imi place si mai mult pentru ca apare numele de Mihai, ceva frumos pentru mine.
    frumoasa schimbarea imaginii blogului;x

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc:)
    si pentru mine, Mihai e un nume frumos, de fapt a fost primul nume care mi-a venit in minte pentru personajul meu.
    o seara placuta si numai bine!

    RăspundețiȘtergere