luni, 6 iunie 2011

Masca si fluturele (episodul 36)


-Aa…ce ..ce vrei sa spui, se balbai ea de emotie.
-As vrea sa discutam cate ceva. Insa nu asa, la telefon. Ce zici de o mica iesire? Stiu un restaurant foarte dragut si linistit pe la Unirii. Am putea sa ne vedem, sa zicem cam intr-o ora?
-Da! Cum sa nu? Sigur! Ar fi putut si sa zboare pana la locul cu pricina, daca i-ar fi cerut-o. Era atat de nerabdatoare incat nici nu-si dadu seama cand fu gata, cand se imbraca, si cand o zbughi spre statia de autobuz. Ajunse oricum mai devreme si se aseza la o masa , visatoare, cu gandul deja la emisiunea pe care avea sa o prezinte. Ceva gen gossip? Sau moda?(hmm va trebui sa mai slabesc putin; si poate sa ma vopsesc; poate blonda mi-ar sta mai bine, e mai la moda; si apoi se stie-toate vedetele sunt blonde. Si silicoane, definetly.) Sau muzica? O da, ce frumos ar fi, o emisiune de muzica! Ori divertisment, ceva gen Duminica in familie ori Happy Hour? Hmmm dar pentru asta-mi trebuie un pic de pregatire, caci totusi, sunt o novice! Sau pana la urma, poate o sa incep prin a prezenta stiri…macar pana imi formez o experienta. Ahh stiam eu, stiam eu ca intr-o zi voi ajunge un star! Presimteam eu ca norocul imi va surade! Ce fraiera am fost pana acum, daca stiam ca e totul atat de simplu, m-as fi inscris de foarte multa vreme la o scoala de genul acesta…
-Buna seara!
-Emilian!ce m-ai speriat.
-Ai venit mai devreme! Spre surprinderea ei, Emilian o saruta usor pe obraz, si se aseza in fata ei. O surprinse gestul lui, cat si tinuta:era foarte elegant, pus “la patru ace”, cum s-ar spune. Era si parfumat in exces, ceea ce o facu pe Selena sa strambe din nas. Ma rog, asa or fi astia, in lumea vedetelor….extravaganti. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu