marți, 7 iunie 2011

Masca si fluturele (episodul 38)


-Ahh..ba din contra…o femeie cu talentul tau intelege foarte bine…prea bine, muuult prea bine chiar…si isi plimba privirea libidinoasa si obsesiva de la fata ei la sani. Cu talentul tau, sunt sigur ca am putea aranja ceva, cat de curand….m-am gandit chiar sa te invit la mine in seara asta, sa vedem ce putem..combina, ii intinse el pe deasupra mesei ranjetul plin de ciorba albicioasa.
Selena simti ca  se invarte incaperea odata cu ea. Cuuum??/ Deci din astia-mi esti?? Nu-I venea sa-si creada ochilor si urechilor. Omul de treaba, bun, solar, prietenos de pana atunci…Omul care ii invata atatea lucruri si care organiza totul atat de bine! Omul cu care discutase atatea si pe care il considera aproape un prieten! I se facu rau de-a binelea si simti ca daca mai ramane acolo o secunda, avea sa faca ceva ce avea sa regrete. Tasni brusc in picioare, aproape rasturnandu-si scaunul:
-Asa? Striga ea,incat o privira toti de la mesele alaturate. Si ma rog, ce ai vrea sa ..combinam?Cu cine –ti inchipui ma rog dumneata ca ai de-a face, scarbosule?
Emilian se inrosi, iar mustatileii tresaltau ca la balci:
-Selena…draga mea, scumpa mea…stai, lasa-ma sa-ti explic…Se uita nervos in jur, in timp ce ea ridica si mai mult vocea:
-Jigodie! Jivina! Dar cine crezi ca sunt eu, orice stricata de pe strada, sa-ti permiti sa-mi vorbesti astfel? Ti-am platit atatea luni de curs, m-am chinuit si am muncit pe branci, ti-am ascultat lectiile idioate, te-am admirat si team pupat in…ca sa ma tratezi ca pe o stricata? Nu ti-e rusine obrazului, nesimtitule care esti! Ii striga ea. Si in accesul de furie, lua farfuria de ciorba de pe masa si i-o azvarli in fata. Efectul fu asemeni unei bombe: toata lumea din jur tresari pe scaune, toti incepura sa vorbeasca tare, unii radeau, altii o incurajau, cateva femei se speriasera, iar ospatarii incepura sa se agite in jurul ei. In timp ce Emilian dadu un tipat ca de injunghiat si aproape cazu de pe scaun, caci ciorba era foarte fierbinte si ii sarise chiar in fata, in ochi, oparindu-l si usturandu-l. Incepu sa zbiere, sa dea din maini:
-Ajutor! Ajutor! Sariti! Criminalaaa  vrea sa ma omoare!! Ucigasa!infama!! politiaaaa sariiiiiiti!!!!
Sala se prapadea de ras. Vreo doi ospatari se precipitara la masa lor, creaind si mai mare confuzie, neintelegand ce se intamplase si cum de ajunsese ciorba –din farfurie pe fata, pe chelia si pe camasa domnului cu mustatile vibrande….
Selena insa nu se mai deranja sa mai dea vreo explicatie. Adauga numai, scurt, astfel incat sa fie bine auzita:
-Sa nu cumva sa mai ai indrazneala sa ma mai suni ori sa mai dai ochii cu mine, jigodie. In caz ca te mai intalnesc vreodata in cale, iti garantez eu ca n-o sa te alegi cu o simpla ciorba in cap, si ca n-o sa-ti frigi numai mustatile.Daca te mai vad- te snopesc de nu te vezi, asa ca, pazea! Si fulgerandu-l cu privirea, ii intoarse spatele si se indrepta gratios spre iesire. Din fericire, nu o opri nimeni- toti o urmarira cu priviri appreciative si pline de admiratie- ba unii se apucara chiar sa aplaude. Frumoasa iesire din scena, si demna de o mult-visata telenovela.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu