duminică, 12 iunie 2011

Teatrul fluturilor albastri (episodul 43)


Selena simti recunostinta pentru cea care fusese sefa ei. Si pe care o descoperise plina de bunatate si de noblete. Ce suflete minunate se puteau ascunde in aceste birouri prafuite…isi spuse. O judecase total gresit, recunostea.Ce ciudat ca fusese mereu cu capul in nori, visand cu ochii deschisi la niste himere frumoase, in loc sa fie mai atenta in jur, la oamenii care erau chiar acolo sub nasul ei, pe care intr-un fel ii ignorase si ii subestimase si de care se ferise. Regret  ca nu stiuse sa-I descopere mai mult- poate n-ar mai fi simtit gol inauntrul ei si n-ar mai fi plecat. Ah, copilarie…tinerete a inimii…cate vieti trebuie oare, pentru a invata tot ceea ce este de invatat?

Se desparti de Andreea cu lacrimi grele in ochi si in suflet.
Urma ca ea sa anunte vestea plecarii Selenei. Si peste cateva zile, totul urma sa se incheie. Fusese de acord sa o lase sa plece cat mai devreme.
-Si ce vei face, de acum inainte? o intreba la despartire. Unde te vei duce?
-Nu stiu…nu m-am gandit inca. As vrea sa fac o calatorie…insa poate nu chiar acum, poate ceva mai tarziu. Am mai intai de rezolvat  chestiunea cu casa bunicilor, pe care trebuie sa o vand. Apoi poate imi voi cumpara ceva, o alta casa, aici in Bucuresti. Si abia apoi poate, voi pleca undeva….
-Sa ai grija. De orice ai avea nevoie, sa-mi scrii ori sa ma suni, ok? Ii zise Andreea. Sa nu te lupti singura, caci lumea poate fi rea si vicleana, mai ales in problemele astea te poti arde usor. Cand iei vreo decizie sa-mi spui si mie, bine?
-Iti multumesc tare tare mult, Andreea. Nu pot sa cred ca pana azi…ca nu te-am vazut cu adevarat mai devreme, ingaima Selena, emotionata.
-Nu te ingrijora, draga mea draga; Eu  sunt cea care nu am vrut si nu vreau sa fiu vazuta, zambi Andreea. Altfel, cum as mai fi sefa?
Ii zambi si Selena, desi nu ii dadea intrutotul dreptate. Pana la urma, era mai bine pentru angajati sa stie ca au o sefa umana si aproape de sufletul lor.
Se gandi mult timp la ea. Ii avea numarul de telefon, adresa de e-mail, asa ca avea sa-I mai scrie, poate aveau sa se mai intalneasca. Un om care poate ar fi putut sa o inteleaga sa o sprijine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu